Malta :D

heeej, kollade in lite bilder på min fb och hittade massa från när jag var på malta med min söta kompis lovisa. Det var jätte mysigt och malta har massa små öar runt om den och dom 2 kändaste största är gozo och sen comino. jag var bara på comino och det var jätte fint där och vi åkte en liten sport båt sjukt kul det var!!! Malta ligger neraför italien och det är ett eget land med egen flagga. Dom pratar engelska och maltesiska ;) maltesiska låter sjukt coolt x) juste han som vann idol förut Kevin borg han var från malta ;) man kan åka genom malta med bil vpå ungefär 2 timmar :P så det är väldigt litet. Om du besöker malta så gör det på sommarlovet och ha inte bilo där. gå runt istället så får du se mycket mer av naturen och så :) juste dom har jätte coola bussar hahah xP 

 såna här coola saker såg vi påväg til comino <3

 valetta maltas huvudstad :)

 comino :) där dom där 2 killarna står har jag stått xD

XOXO // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0