välkommna <3

hej & välkommna till min blogg!!
jag tänkte skriva lite om olika ställen i världen och lite om snygga o bra kläder man kan ha på sig vid olika tillfällen ;) hoppas du ger min blogg en cans så jag kan vissa hur bra den är ;P
 nu tänkte jag skriva lite om USA för min syrra är där nu. I usa finns dom mesta kända skådisarna som bratt pitt, angelina joulin och camron dias och massa andra och så kommer många bra sångare därifrån som eminen och britny spears och massa andra. Om man vill se kändisar sk man åka till los angeles där är det störst chans att se en känd person. Om du vill åka till ett mysigt ställe är florida bra där finns många pensionärer och fin omgivning. Sen har vi huvudstaden wasington D.C. Den döptes efter USAs första presedent Georgs wasington.
jag själv tycker att man måste besöka usa en gång minst i sitt liv ;D

dom perfekta kläderna att ha i USA  (  och på alla andra ställen i världen ) på sommaren är: jeans shorts!! det finns i dom flesta butikerna som H&M, gina tricot och JC mm...kostar mellan 100-200 kr annars är det bara att klippa av ett par för små jeans det funkar lika bra och är minst lika snyggt och det kan machas till allt. här har ni ex på kändisar som har det ;)
XOXO

 new york :)

 florida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0